Om Asla Revision ApS

 

Målsætning

Det er AsLa Revision ApS’s målsætning at yde en høj grad af personlig service til vore kunder og samtidig hermed på effektiv vis at levere ydelser af høj faglig kvalitet til aftalt tid.

For at opfylde denne målsætning gennemgår alt personale løbende uddannelse og træning både internt i virksomheden og hos eksterne kursusudbydere og alle kunder har en fast revisor og en fast medarbejder tilknyttet.

Kunderne

Vores kundekreds omfatter ca. 140 mindre og mellemstore virksomheder inden for stort set alle brancher, og den består både af selvstændigt erhvervsdrivende, foreninger, aktieselskaber og anpartsselskaber.

Vi lægger megen vægt på den personlige kontakt med vores kunder, hvilket vi mener styrker kvaliteten af det udførte arbejde.

Ny kunde

Overvejer du/i at blive kunde hos AsLa Revision ApS beder vi dig/jer kontakte os under fanen kontakt eller ved telefonisk henvendelse. Der vil så kunne aftales et møde hvor et eventuelt samarbejde kan drøftes og forventninger hertil kan afstemmes. Såfremt det aftales at opstarte samarbejde indgås der en skriftlig kundeaftale så der er sikkerhed for at begge parter er enige i hvad der er aftalt. Aftalerne gennemgås normalt efter 1-2 år efter behov.

Der er p.t. lukket for tilgang af nye kunder.